Google AdWords

Cennik kampanii Facebook Ads

Pakiet PLUS Pakiet ACTIVE Pakiet PRO Bussines

Opłata miesięczna [netto]
obsługa agencyjna kampanii reklamowych Google i YoutubeAds

699 zł
1 499 zł
2 699 zł
Indywidualnie

Jednorazowa, dodatkowa opłata początkowa
rekompensata zwiększonego nakładu pracy na początkowym
etapie współpracy, m.in. propozycja targetowania, przygotowanie treści i grafik reklam
, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta

Stała opłata 1099zł

Indywidualnie

Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej.  Kwota może być większa lub mniejsza.
Od budżetów reklamowych powyżej 1500zł pobieramy 10% od kwoty.

1 200 zł
2500 zł
3 400 zł
5 000 zł +

Przygotowanie strategii i projektu kampanii
na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania

Koordynacja, stała optymalizacja i monitoring

8h prac, 4 razy w miesiącu
10h prac, 4 razy w miesiącu
15h prac, 4 razy w miesiącu
Zakres prac umawiany indywidualnie

Nie wiesz, który pakiet wybrać, masz dodatkowe pytania lub chcesz podjąć współpracę? Zostaw swoje dane, skontaktuje się z Tobą nasz doradca.

FAQ

  • Zaprojektowanie materiałów reklamowych
  • Konfiguracja Pixela Facebooka
  • Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
  • Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
  • Analiza działalności i oferty klienta pod kątem treści reklam
  • Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań w Facebook/Instagram Ads
  • Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
  • Ustawienie targetowania reklam
  • Przygotowanie treści reklam
  • Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
  • Wyznaczenie i ustawienie konwersji
  • Wybór kierowania kampanii
  • Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji
  • Wdrożenie kampanii
  • Analiza skuteczności zestawów reklam, rotowanie reklam, testowanie ich wydajności
  • Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
  • Tworzenie grup podobnych odbiorców
  • Testy A/B
  • Analiza kampanii ze względu na typ urządzenia: mobile, desktop
  • Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
  • Analiza konwersji, wyciąganie wniosków, wprowadzanie ulepszeń
  • Analiza realizacji celów biznesowych
  • Optymalizacja harmonogramu wyświetlania
  • Analityka
  • Prowadzenie profilu na Facebooku, publikacja postów